BROW

Hej, så säger jag. Inget tja i dag inte, inget litet handryck för pannan som i bland medkommer i ett tja. Inte för att någon skulle se om jag gjorde ett handryck för pannan för här är så mörkt så. Det blir lätt så när klockan är över den tiden på dygnet då solen faktiskt har gått ner. Men här kommer den hjärtklappande sanningen, solen går inte ner, den hänger kvar. Så om du har hört solen sjunga "Do a little dance, make a little love get down tonight, get down tonight" så är det något som inte stämmer. Fast vad vet jag egentligen? Jag tror iaf att morgondagen kommer bjuda på kvälls kvitter med mademoiselle Benzon, oavsett om solen går upp eller inte.
En annan grej, för att inte få vatten eller svett i ögonen har man ögonbryn...fiffigt va! Vissa har jätte stora ögonbryn, andra har små. Jag har lite där emellan. Jag kommer ihåg en gång för sisådär 4 år sedan, det var nyår och jag å min syrra stod å sminkade oss lite framför spegeln innan vi skulle ut å käka middag. Jag tyckte de va jätte roligt att ta svart mascara över hela mina ögonbryn å lite där till. Jag skrattade nöjt å pekade glatt på mig själv där i andra sidan spegeln....tills Helen sa....du vet att de där inte kommer gå bort va? De va vattenfast och jag fick paniken. TVÅL VATTEN ta BORT ta BORT! Vi skulle ju snart gå. Tillslut gick de bort iaf fast brynen mina var allt lite rödflammiga efter allt gnugg. Så inga värst pinsamheter den kvällen........om man räknar bort att Helen gick ut från toa med klänningen instoppad i strumpbyxorna där bak. Haha de tyckte jag va lite roligt faktiskt. Varför tar jag upp detta nu då? Joo tänk vad naken man skulle känna sig utan sina ögonbryn ändå, eller jag vet inte. You don't know what you got 'til you're missing it a lot. Jag har ju iof kvar mina så jag vet inte
vad jag ville säga med det. Gillar nog bara att citera låt texter. Men nu fick jag faktiskt en flashback...av
brända ögonbyn. Jag får nu för mig att jag kanske har råkat elda lite i ett??
Jag vet inte de känns bekant men jag kanske har

(förlåt för den kompakta ihoptryckta texyen....men sidan laggar finns inte mycket
jag kan göra åt)



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Har monalisa blivit du eller har du blivit monalisa? eller tyckte du bara att hon borde ha ögonbryn och vara rödhårig :)

2011-01-28 @ 10:40:21
Postat av: MissIL

Vem vet riktigt säkert, de är lomona lisa :)

2011-01-29 @ 03:10:53
URL: http://medmissiler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0