Heeeje

Jag vet inte, men jag tror det borjade med att jag och Tina satt pa en brygga vid en hamn. Vi hade just atit glass och choklad. Vi pratade lite om film och vilka filmer som ar bra och vilka man borde se. Jag berattade for
Tina att min favo disney film ar skonheten och odjuret. (aah den ar sa fin den filmen) Men efter detta har jag dromt tre natter i rad om skonheten och odjuret. Jag vet inte riktigt vad detta betyder, men det ar ju bra att min favo film inte ar saw eller nagot.

Sen sa var har det varit halloween ocksa. Detta firade vi med att kla ut oss riktigt ordentligt. Vi var pa Goth festival med en massa manniskor som klatt sig i alla mojliga gothiska klader och smink och har overallt. Vi kannde oss lite miss plaserade. Tina hade klatt ut sig till gris och jag till en pedofil. Mer hinner jag inte skriv i dag tyvarr :( Det ar de som ar sa hemskt med att blogga har ar att jag aldrig hinner eller hinner skriva allt jag vill skriva, jag maste ju tanka ocksa. A sa glommer jag bilder hela hela tiden, bitch slap pa mig assa!

Kommentarer
Postat av: Helen

Haha gothfest :P

2010-10-31 @ 10:32:44
URL: http://halsalollo.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Hade du klätt ut dig till pedofil? :-o

2010-11-01 @ 12:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0