Rap man!

Det har blir en liten kortis, en request av Pottis. Ja nu ar jag i Sydney igen efter att ha akit en massa buss. Forsta dagen 18 timmar sedan bestammde vi oss att vi ville aka buss i 18 timmar igen nasta dag. Pa den andra bussen satt en man. En rap man. Han rapade helatiden och hade cowboy hatt. Efter ett tag ursacktade han sig och sa att de va pga sina mediciner han rapade. Jag godkannde anledningen och borjade tycka synd om honom ist. Jag hade ganska mycket tra smak i rumpan men de var ganska farsinerande att aka omkring pa de australiensiska vagarne. Jag undrar om dom har motorvagar, jag har iaf inte satt till nagon.



Hej hej Pottis :)




Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ååå så fint ;)

2010-11-25 @ 10:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0