Humm

I brist på annat så försöker jag roa mig med att trycka på små knappar med bokstäver på. Mm fungerat hyfsat. Ja i går var det ett riktigt solglasögon väder, å när det är solglasögon väder så varför inte ta å slänga på sig ett par?
Jag är lite besatt av solglasögon, jaaa de är så roligt så spännande så sååå så befriande med solglasögon. Det är faktiskt inget man kan ha för mycket av häller. Jag tror fortfarande på min teori om att de med bruna ögon har en solglasögons faktor inbyggt i ögonen, who knows liksom.
Jag funderar på om man till sommaren ska investera i ett par riktigt snygga fina brillor, jag har resurtchat lite å här är några modeller jag har fattat tycke om.
Som dessa persol brillorna...
eller dom här...
ooo orange inuti...
lite lika de första, men humm...
Får se hur det blir, det är ett viktigt beslut. Får sova några nätter på detta.

Kommentarer
Postat av: Louise =)

Solglasögon är något man inte kan få för mycket av och det finns i alla färger och former. Därför är det ett underbart ting :) (A)

2010-03-08 @ 17:49:46
Postat av: Mikaela

Ja tycker du ska investera i ett par, för du har missat en till bra sak m solglasögon och det är att man oftare blir lyckad på kort m solglasögon än utan ;)

2010-03-08 @ 18:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0