Pepsi max dags!

Jag diskuterade med en vän om jag skulle dricka vin eller öl till helgen. Sedan kom jag på att anledningen till varför jag blir så väldigt bakis dagen efter jag druckit vin faktiskt beror på själva vinet. Så saken är biff, det blir inge vin för mig.

Det finns en ny Pepsi max design Wööööw vem har missat det liksom? Dags för en ny epok, allt som händer efter detta kommer indelas i två tidsperioder före å efter nya Pepsi designen. Som första och andra världskriget, man behöver inte veta årtal bara att de va innan nya Pepsin. Jordens undergång, ja det är såklart efter nya pepsi grejen. Men iaf, jag kommer dricka pepsi i helgen.
Nåååå??
Ja varför inte, en annan grej...varför detta A på läkerolaskarna?

Kommentarer
Postat av: Mikaela

smart slutsats m vinet :P



Jag har en annan pepsi max upptäckt, vissa av flaskorna har inte den vanliga korken utan en svart m pepsi symbolen på.

Det är stora förändringar på gång i världen! ;P

2010-03-05 @ 10:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0