Hoover

What to say, what to say om inte tjena! Dammsuga kan man göra om man vill, hade tänkt å göra det lite i dag. Men sedan kom jag på att om jag gör det i morgon så blir det renare längre. Min dammsugare suger dåligt, antagligen broende på att dammpåsen måste bytas. Eller för att jag alltid försöker suga upp för stora saker som jag inte orkar böja mig ner å ta upp. Som tex kvitton, första gången man försöker går det inte, så försöker man lite till å igen. Tillslut inser man att man ståt å sugit på samma ställe i 5 min utan att få upp kvittot. Då tar man ena tån på kvittot å drar med damsugaren åt något håll så att kvittot går sönder i mindre bitar, då fungerar det alldeles utmärkt.
Vissa damsugare luktar fotsvett. Men inte min, den luktar nog ingenting. Eller säkert plast om man skulle anstränga sig å lukta på den riktigt noga. Kaffe pulver luktar gott, som om man vill bo i kaffe burken. Men sedan när man nästan smakar på det fast att man vet att kaffepulver är äckligt, blir man så förskräckt att man skvätter ut allt pulver. Men då är det bra att veta att det är jätte lätt att dammsuga upp.

Kommentarer
Postat av: Louise =)

Sitter här och pluggar matte.. det är inte mycket som kan få mig att skratta när det går dåligt i matten för då blir jag så himla nedstämd men Louise din blogg har förgyllt mitt dag en massa skratt (Y)

2010-03-08 @ 17:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0