What!

Nämen, vad händer här då?!? Är det så att det är jag som skriver igen? Vilket sammanträffande att just jag skriver på min blogg. Nä jag skämta det är alltid jag. Eller den där som min mamma brukar säga. På tal om den där så måste jag också passa på att ta upp kusin det! Cousin it, jag har hört att jag är lik honom/henne eller den eller det, de e iaf en kusin till familjen Adams. Jag googlade och hittade den här:
Jaa efter sommaren kanske. Annars brukar min mamma (återkommande) alltid prata om hur otroligt och slående lik jag är Kristina Lugn:
Å ja vist, vem vet efter sommaren kanske, man ska vara försiktig med solen å uv strålning och allt annars kan man åldras i förtid, de vill man inte om det inte är någon självmords benägen. Men då finns det metoder med snabbare effekt. Detta får mig osökt att tänka på min vän Pottis, inte för att hon är självmords benägen men lite schizofren. För hon undrade om en schizofren person hotar att ta livet av sig, räknas det då som en gisslan situation? Detta är en jätte bra fråga tycker jag. Lika så, varför steriliseras sprutorna innan de används vid giftavrättning i USA?
Men iaf det jag försöker komma fram till är faktiskt att det är dags för mig att uppsöka, en människa med saxar å kammar å maskiner å fönar å ett handfat man lägger huvet å blir tvättad tills man får nackspärr. Man lägger sitt liv i händerna på någons man inte kan lita på...en frisör!
'
Nej det är inte min hand (jo de e de, jag håller krampaktigt om ölen)!
Mennnne....är det någon som kan några blondinskämt..nähä inte det, men de e klart det finns inga. Alla är ju sanna!

Kommentarer
Postat av: Pottis ;)

Du förgyllde just min morgon m din blogg :)

2010-03-23 @ 09:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0