Fokusera på vinden tant Nilsson

Idag har det blåst uppfriskande överallt och i mitt ansikte. Jag fick en gren i huvet, fast de va inte för att det blåste, det var för att jag nästan gick in i ett träd. Men det var uppfriskande. I bland när det blåser kan det lätt hända att man får saker i ögonen, då är det fördel gamla människor i det här läget, eftersom de oftast har så mycket överbliven hud som hänger för ögonen så inget kan blåsa in. Det är jätte bra, för då ser dom ingenting häller. Det är därför vissa har käpp.

Men om man säger så här då, när börjar skinnet hänga, är det inte efter 20 å sedan går det bara utför? För att när jag blir tant (om jag lyckas överleva i denna ack så grymma värld så är det till priset av att bli muterad till tant) så vill jag inte ha en massa överbliven hud. Vad ska man med det till. Särskilt inte när det blåser, för då skulle man säkert bara ta vind å blåsa iväg. Fast det är klart, om man skulle få något i ögat så är det ett plus. Det är kanske dom blåsiga dagarna jag får se fram mot på min ålders höst. Fokusera på vinden tant Nilsson, fast jag kommer iof heta tant Bernadotte när jag blir gammal. Eftersom min mamma är fast besluten om att jag ska gifta mig med Carl Philip....Calle Phille.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du missa aspekten att om du blir gammal och går i motvind blir det en ansiktslyftning och all extra hud blåser bakåt å då riskerar du ändå att få saker i ögonen. Så du kommer nog se fram emot dom blåsiga dagarna för det är då du ser 20år yngre ut ;)

2010-03-24 @ 10:33:28
Postat av: MissIL

Bra tängt där Pottis!

2010-03-24 @ 19:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0