Utan att fråga finns ingen chans att få ett svar

Varför är jag alltid så extremt torr i ansiktet när jag vaknar upp dagen efter jag varit ute och ölat? Jag vet inte, ingen aning alls på vad detta kan bero på? Verkligen varenda gång jag lägger mig i lite pickalurvigt tillstånd vaknar jag torr som en tråkig människa. Jag måste skicka brev till hjärnkontoret. Å skicka brev det kan jag göra nu eftersom jag fick frimärken från hjärt-lungfånden eftersom jag skänkt pengar dit. Jätte fina märken måste jag säga. Gör't!

Jag undrar också varför jag har ont i min högra lilltå, den har inte gjort någon illa (förutom mig då) så varför straffa den med smärta, det gå ut över mig. Annars gillar jag mina tår, dom är fina.
Jag vaknade visst upp med Darin i dag. Han sjunger i mitt huvud, Jag är inget Darin freak måste tilläggas så att det inte blir några missförstånd, sådana finns det redan för mycket av. And now it’s too late, too late, too late to say I’m sorry. Uppdraget med att ha en låt på hjärnan är att få så många andra att få samma låt på hjärnan. Vad ska jag säga nu rå, ojoj pass på, hej då. (Vilket avslut)
PS
I detta inlägg har jag fått med många ord så som hjärnkontor, hjärt-lungfonden, tå och huvud, därför blir dagens ord.....kropp! En sådan ska man ha!
Jag undrar vad jag och min mor gör. På denna bild har jag ingen kropp...juste du har rätt det var dagens ord. Kropp. Jag visade hur man kunde använda ordet...kropp i en mening. Nu får du försöka.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alkohol uttorkad... hmmmm

2010-03-21 @ 22:51:28
Postat av: MissIL

Joo ja men de känns som de borde bli av mer mängder.

2010-03-21 @ 23:41:43
URL: http://medmissiler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0