Uuuuäääk!

Binnikemask är äckligt. Det är inte något som jag kommit underfund med nu, utan jag kom bara å tänka på det. Det är häller ingenting jag har, så det inte blir några missförstånd. Men tänk att ha en lång mask som lever i magen, som att vara gravid, eller nej så är det nog inte. Det är meningen för bebisen att vara i magen, så är det ju inte med masken. Fast för masken är det meningen att vara i magen. Binnikemasken kan bli 20m lång, VA! Jaa vad ska man säga liksom? Å hur vet man att man har en, det är inte väsentligt. Den stora frågan är hur får man binnikemask? Eh joo det är faktiskt inte så chockerande. Man får det genom att äta fisk!



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Nu har jag läst :)

vidirgt m maskar! Å så klart hittar du en som du klarar dig ifrån m din fisk-fobi :P

2010-03-03 @ 08:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0