Poäng skala 1-10

En grej då, som jag länge av någon anledning varit lite smått fascinerad av är näsor. Det började någon gång när jag gick i sjuan. Jag satt å åkte buss och var väldigt uttråkad då jag kom på att jag kunde titta på folks näsor och sätta betyg på dem. Då är det viktigt att komma ihåg att det inte är bara själva näsan utan också hur själva näsan lirar ihop med resten av ansiktet. Jag kom då på att de flesta passade i sina näsor, för i en poängskala av 1-10 så var de mest 8 som utdelades av mig. Detta höll jag på med ett tag faktiskt, men sedan ebbade det ut och försvann. Fast inte riktigt helt. Det kan komma över mig i bland.

Jag tycker att stora näsor är charmigt. Inte stor som i stor och bred utan mer höga näsor. Jaa så är det, jag gav mig då en 5 för min näsa. Den är liten och okarismatisk. Men vist den passar väl där den är, men lite större och högre kunde faktiskt inte skada. Därför har jag svårt att förstå mig på dom som förminskar sina näsor, ok om dom är jätte fula men oftast så blir dom bara mindre.
Se här, första bilden å vilken charmig näsa med en liten fin bump på. Andra bilden å en näsa, inte jätte spännande. Var det värt tro.
Den här kan jag förstå! Man måste ju såklart kunna andas liksom. Men ja ja, nog ältat om detta, jag kommer säkert ta upp detta igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0