Bebopalula you are my baby

Jag vill börja detta inlägg med att säga: Bebopalula you are my baby! Vilket har gott i mitt huvud ända sedan klockan var någon gång runt eftermiddag. Det är jobbigt när man får en låt på hjärnan å det bara är en mening. Bebopalula you are my baby! Det är som en hickning, de gör ont tillslut.

Vad har jag annars på hjärtat i dag, förutom revben? Inte så mycke faktiskt. Tänkte bara säga hej. Hej. Man kan också säga hejsan om man vill, men i dagens samhälle där allt tycks ha tidsbrist så räcker det med ett hej. Men någon gång kanske man känner att, ja jag har faktiskt tid över till ett hejsan. Det är som att säga tjena, tjenare eller bara ett tja. Det är bra att de finns så många valmöjligheter här i livet att det inte blir tråkigt. Så är det!
Sommar snart faktiskt, pass på!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag vet hur det känns. Kände samma sak med "dansa dansa":) Hur gick den sen tro?:)

2010-03-16 @ 06:53:42
Postat av: Anonym

Kom ihåg var du hörde det först! Hajar finns på riktigt!

2010-03-16 @ 22:23:37
URL: http://printze.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Louise nilsson jag skulle uppskatta om du kunde uppdatera bloggen lite oftare. Jag gillar att läsa din blogg, den är en del av min vardagsrutin vid datorn!

2010-03-17 @ 23:31:32
Postat av: Anonym

Testade att sjunga en gång nu är jag fast gah

2010-03-18 @ 10:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0