Sommaren e kort, doo do doooo, de mes....

I dag satt jag å sov lite på bussen när jag skulle åka hem från fröllis. När jag nästan var hemma vaknade jag och upptäckte att jag var den ända som var kavar på bussen, förutom busschauffören. Det är alltid lite små läskigt att åka själv sådär. För om bussen skulle bli soppa torsk skulle de säkert bli jag som måste knalla iväg till närmsta mack med en dunk i näven.
Bilden har inget att göra med texten. Om jag nu inte köper en pepsi medans jag är på macken.
Snart är det midsommar å jag ska göra en egen midsommar stång. Jag tänkte att man kunde bränna upp den när den är förbrukad. När de är mörkt å kallt, då blir de ljust å varmt ist!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag brukar alltid tycka det är läskigt för man vet ju inte om det är normalperson som kör bussen, tänk om han är psyko?

2010-06-23 @ 21:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0