Vadå rubrik.

Börjar få lite känning av förkylning...iaf i halsen så jag *viskar* men hoppas det hörs ändå. Nej det spelar faktiskt ingen roll här. GAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!! kan jag skriva utan att det gör ett dugg ont, det gillar jag. För faktiskt så när man läser det ser det ut som att jag skriker, men jag har inte fått ifrån ett endaste pip. Eller är det så, eller är jag som Carrie i sex and the city, som säger allt som hon skriver högt...humm vem vet, jag vet....nu blev det lite mystik tycker jag.

Men dagens besvikelse måste jag säga är chokladpudding. Näpp, fick helt plötsligt för mig att jag skulle äta chokladpudding, men blää. Sist jag åt de (va iof ett antal år sedan) var det gott, jaja nu vet jag att jag inte behöveet äta det igen.
Ååå kom på en sak nu, det bara kom för mig men jag måste citera min goda vän Axstål. "är det kyckling eller hare, för det är ju faktiskt samma sak". Japp Viktor är ganska bra på att säga konstiga saker han med. Å det finns plenty mora av vart de kom från.

Kommentarer
Postat av: Anonym

pinsamt..men är fortfarande helt 100.

2010-01-14 @ 11:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0