danske denmark

Jag har ingen himmel runt hörnet, jag har en diskmaskin som jag måste ta ur. Var tusan är hon någonstans? Jag kan inte riktigt relatera där känner jag.  Vad mer, vad mer? Jo Sara har flyttat, men jag kan ändå inte gå ut i kväll för att det är för kallt! Så det är ingen ide att be henne komma ut i kväll.

Till något helt annat. Danska är ett så fint språk. Faktiskt, ska nog försöka ta mig in lite mer i det.
Hvis Danmark flyttede blikket fra sin navel og så sig selv i spejlet, måtte det dø af grin.
Om Danmark höjde blicken från och istället såg sig själv i spegeln, skulle de skratta ihjäl sig. Höhöhö skoj tror jag, eller vad betyder det?

I Danmark kan ingen höra dig skrika, om ingen är där.

Kommentarer
Postat av: NnaEk

Hej! Var gärna med i min tävlng! Du kan vinna en inpackning från Björn Axén! :)



2010-01-30 @ 14:34:03
URL: http://ninaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0