Rubrik, no no.

Hej och hå, om man kanske skulle ta å gå upp. Men just i dag känns gravitationen/tyngdkraften (för att förtydliga) extra tung. Vem har vridit på den? Min första tanke när jag vaknade var att använda hjulet lite för att träna magen, men jag låter den tanken gro lite.
I går natt när jag satt å väntade på bussen i 45 min helt ensam i kylan kom jag fram till väldigt många bra lösningar. Som att ha på sig ett par riktiga skor så att inte kylan tränger in genom sulorna. Hur hade jag tänkt där då innan jag gick ut? Jo det var så här va, det var ju bara minus 1 grad i går, värsta milda vädret då behöver man ju inga varma skor...de va inte minus 1 när jag väntade på bussen iaf.
kom jag på lösningen till det kalla klimatet, om man nu tycker att det är ett problem vilket jag gör, inte hela tiden dock men i bland. Jo nr:1, man kan faktiskt flytta härifrån, varför bor folk här? Nr:2, man kan börja jobba hemmifrån, då kan man undvika att gå ut. Det är bara några av de lösningar jag tänkte på i går. Men de andra lösningarna löser sig nog ändå aldrig så jag lämnar det till nästa gång jag väntar på bussen så kanske jg kommer på något.

Jag lyckades skrapa rutan inifrån busskuren, där jag hade andats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0