Nop no rubrik

Hej nu cpar inte Internet längre. Så nu hinner jag skriva saker också. Snacka om storebrosamhälle, im being whatcd. Jag som hade tänkt att skriva alla mina hemligheter i förra inlägget, men icke. Haha nej det hade jag faktiskt inte tänkt. Men en sak jag har gjort i dag är...att jag slog sönder ett glas! Det är the big thing i min dag, kommer alltid komma ihåg den 14 januari 2010 som dagen jag slog sönder ett glas. Hur det gick sönder är en annan sak.
Pusslat har jag gjort lite i dag med, men det kommer liksom ingen vart. Är det för mycket att hålla på med två 1000 bitars pussel samtidigt? Jag kruppar och hoppar högt av frustration över att bitarna inte vill komma på plats.
Humm har frustrationen över pusslet något med det sönderslagna pusslet att göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0