Man kan heta Dag om man är kille.

Jaha då va denna dagen också slut. Ett återkommande tema att alla dagar tar slut till slut. Eller gör dom verkligen det? Tänk om inte jorden hade snurrat, då hade det varit dag/natt hela tiden. Sover man på natten bara för att man ändå inte ser något å inte har så mycket att göra? Nu för tiden finns det jätte mycket att göra på natten , men när det var inne att vara grottmänniska för att par år sedan så hade man bara eld som lös upp i natten. Man gick omkring, bankade på mammutar och små apor, tjocka pannben hade de också. Inte vet jag men kanske för att de inte hade några kepsar, hehe...he. Evolutionen vettu, bra att den finns. Hade inte varit snyggt om vi gick omkring men tjocka pannben i dag, lite väl maskulint mode.

Men iaf de jag skulle skriva från början va att i dag så har jag köpt ny tandkräm. Jag har verkligen ståt å klämt ut de sista ur tuben en vecka nu. Vilken industri det finns med tandkräm, hur lätt är det att välja egentligen? Tusen och åter tusen olika tandkrämer stod på en hylla framför mig och jag började skaka. Nej de gjorde jag inte, men lite beslutsångest allt. Tillslut tog jag bara än för jag kom på att jag ståt där en stund. Allt frid å fröjd. Nu precis nyss när jag skulle använda den nya tandkrämen ser jag att det är en likadan som den förra! (för den har jag inte orkat slänga) HAHaha vad är oddsen, jag tyckte de va as kul och skrattade hjärtligt för mig själv ett tag. Men de är nog inte så roligt egentligen. Men undra om de va någon omedveten röst i mitt huvud när jag stod i affären som sa ÅÅÅ den är god! (inte för att tandkräm är gott, men ja ja)
ÅÅÅ som bananlacken man fick hos tandläkaren jätte god. Det var som att äta banan hela tiden utan att bli mätt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0