Igen, igen, igeeeennnnn

Nytt år, ny låt, nytt mode, ny glow...
Jaa det är så. 2010 spännande faktiskt, vad som helst kan hända! Jag hade inte tänkt att skriva någon årskrönika i år, den från 2007 räcker å blir över. Men jag kan sammanfatta 2009 med att de va ett ganska humm, vad ska jag säga, lojt år.
Mitt nyårslöfte då är att jag ska koncentrera mig mer på att komma i håg saker som jag annars brukar glömma bort, på senare tid har jag blivit glömsk. De har väl gått sådär hittills, jag firade nyår hemma hos Vulgo och jag glömde vart jag har lagt min handskar...såå om Viktor läser detta å har hittat ett par främmande handskar så kanske dom är mina. Nu har det gått 30 h och 45 min på 2010, De känns ganska bra faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0