Boogie Woogie

Yes Sir, i can boogie but I need a certain song. I can boogie, boogie woogie all night long. Men det ska jag inte göra eftersom...1, jag tänkte sova. 2, jag vet inte hur man dansar boogie woogie. Om det är någon som vet hur så kan denna någon vara så snäll att lära mig, man kanske har nytta av det i framtiden. Något att skriva på CV:t liksom. Jag tror att om jag hade börjat dansa som litet barn hade jag säkert nu varit bättre än de flesta bra dansare där ute i världen. Jag har en väldig bra balans och jag tror (det finns ingen vetenskaplig teori  bakom detta, förutom min då så det är nästan samma ändå) att det bror på att jag kan fälla ut min lilltå. På båda fötter kan jag göra det vilket gör en större stå yta vilket medför god balans.
Hon här, på bilden åvanför, de är prinsessan Beatrice av  England. Jag tycker att hon är lite lik någon...hummm min syrra. Kanske inte extremt men något påminner lite. För ett par år sedan var vi i USA och det kom fram en kvinna i en butik och frågade om Helen var en prinsessa från England.  Haha galna kvinna tänkte vi, suck amerikaner. Å så tänkte vi inte mer på de. Något år efter detta va vi i Frankrike och åt på en restaurang och servitriserna började tissla å tassla. Tillslut kom det fram en och frågade om Helen var en prinsessa från England. Humm intressant tänkte vi, den amerikanska tanten förklädd till fransk servitris, men så var det inte. Det var två olika personer som måste läsa de amerikanska å franska motsvarigheten till svensk DAM tidnig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0