lakan scharlakans

Wöwöwöw, jag hat bytt lakan i min säng. Inte för att det händer jätte sällan men ändå. Nu har jag bytt till blått täcke med små röda rosor på men...bam bam baa...om jag vänder på täcket så är det färgglada ränder Oooo. Då kan jag byta lite broende på humör. Jag kanske i morgon känner att mitt liv är grått och allt är trist, då vänder jag bara på mitt täcke å färg glada ränder dyker upp, då blir allt genast mycket bättre!

Det är viktigt att när man precis bytt lakan duscha eller tvätta sig noga så att man inte smutsar ner de rena lakana på en gång. Jag sminkade mig lite innan jag gick till sängs för att vara extra fin, hahaaha nä ja skojade bara.
En annan grej, jag råkade ställa in tandkrämen i kylskåpet, den ska inte vara där...men ändå, helt fel känns det inte?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0