Torsdag faktiskt!

En grej då rå, förr i tiden hade man inget shampoo för det fanns inget, eller? Vad vet jag det kanske det fanns, eller någon tvål likande grej, jag har inte researchat. Men iaf dom fick ju ändå inte fett hår? Jag såg någon på tv för ett tag sedan som inte använde shampoo utan bara vatten och hans hår såg normalt ut. Han sa att de bara va fett ett tag sedan kom man över "tröskeln" och det blev aldrig fett. Kan det vara så att det blir fett för att man har shampoo, ju oftare man duschar ju fortare blir det fett. Inte för att jag hade tänkt att prova men man undrar ju. Personer med mycket hår produkter å så kan ju ha fett hår och säga att de är något annat. Fett hår kan man också få om man doppar huvudet i olja, eller om man bara har tjocka hårstrån, men då hjälper det inte med shampoo, det får man leva med.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag läste eller hörde någonstans att caroline af uggla (eller vad hon heter)inte anvnder schampoo å se hur fett hår hon har! Så jag är för schampoo! :)

2010-02-25 @ 09:25:40
Postat av: MissIL

har hon de, jag måste kolla bilder!

2010-02-25 @ 16:25:07
URL: http://medmissiler.blogg.se/
Postat av: Louise =)

Har hört exakt samma sak om henne!!! Hon är äcklig hela hon så min röst faller också för schampoo för jag vill inte se ut som henne ^^

2010-03-08 @ 18:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0