Dr.43650?!

Ojoj, jag har kommit till en liten insikt...eller ide? Äää jo jag har funderat lite över att börja plugga och lite så nu till hösten. Vad ska man tänka på när man ska välja utbildning...Jo, något som verkar kul och intresserar en och man kan tjäna ganska bra med pengar på. Jag har funderat och funderat, för jag är inte riktigt intresserad av någonting faktiskt. Men så kom jag å tänka på min favorit serie, dr.90210! Jag har varit fascinerad av sådant, plastikkirurgi. Det är nog en del att plugga ääää jaa. Men det är bara en tanke.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha:D Hallå. är det ngt bra på tv ikväll?

2010-02-11 @ 20:54:26
URL: http://printze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0