Flygplansranden, flygplansranden!!

Okeeeej, de va ett litet tag sedan jag skrev något här på bloggen. Men det tänker jag faktiskt inte be om ursäkt för. Jag vill bara påpeka det. Så att det inte blir en sån grej som man bara tänker på men aldrig pratar om. Tillslut vet man inte om det är tabu belagt, så jag säger det igen. Det va en tid sedan jag skrev. Faktiskt 3 dagar för att vara exakt.

Idag såg jag något som jag inte sätt på länge, jag såg en flygplans rand på himlen. Jag följde flygplans randen med ögonen tills jag såg ett flygplan. Ganska häftigt faktiskt, att jag ens noterade, men detaljer is king har jag kommit fram till på senaste tiden.
Jag har tänkt att jag ska ha mer bilder här på "bloggen" vet inte varför jag gjorde situations täcken, men jag känner mig inte helt nöjd med ordet blogg. Jag vill kalla det något annat men jag har inte kommit på något bra substitut ord. Några förslag?? Ja tillbaka till saken då, bilder. Jag tänkte ha lite mer bilder från verkliga livet här. Därför tog jag med mig en kamera till stan idag när jag skulle fika. De va lite roligt faktiskt. Men tyvärr så orkar jag inte lägga upp dom nu jag gör de typ i morgon kanske. Sedan när jag gick omkring å konkade på den stora kameran kom jag på att man skulle haft en liten kamera, som man liksom hade med sig hela tiden. Tänk, då hade man tagit kort på så mycket, tänkte jag. Sedan kom jag på att man i dagens samhälle har en liten kamera på mobilen som man alltid har med sig. Man tar inte kort hela tiden. Det är bara så det är.
Här ovanför ska de vara en bild på ett flygplan i luften men en liten rand efter sig, så de går ihop med temat i texten. Tyvärr har jag ingen sådan bild, så det är mer av en mental bild. Jag tycker den är jätte fin.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bilden var kanon! Blå himmel och allt!

2010-04-25 @ 09:26:56
URL: http://jensica.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jag gillar tanken på den mentala flygplansbilden :)

2010-04-25 @ 11:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0