Dagens kväll

Jaaa jag börjar nog från början då att berätta om min kväll. Si så där va, med att bli påkommen av kontrolanter på vägen till Emilia. Jag kör ju med fake sms när jag åker ååå just i dag var dom tvungna å ha kontrolanter på 1:ans spårvagn även om jag bara åkte typ tre hållplatser:/ Jaa så va det jag blev "haffad" av en annars så trevlig tant i röd jacka Å nu måste jag betala 1200kr. Men det gör inte så mycket tycker jag, det är bättre att dom pengarna går till något nyttigt som till västtrafit ( löner till dom som kör, nya buss kurer eller vad tusan som hälst) annars hade jag ändå använt upp dom till något onödigt som krogen eller något annat. Känner mig väldigt tillfredstäld med detta på något vis, jag har bidragit till någomting:)

Väl hos Emilia treffade jag både gamla som nya å míttimällan ansikten. Alltid trevligt tycker jag. Mycket musik å dunka dunka löd i mitt huvud till jag märkte att det bara var jag V (som i viktor) och R (som i Robin) var kavar där förutom Emilia å Fredrik som faktiskt bor där var kvar. Vi jag V och R bestämde oss för å gå till macken å äta korv, jag åt ingen korv men det var gott ändå. Sedan delade vi en taxi hem ååååå alla är glada å nöjda. Iaf jag för det är inte varje dag man får komplimanger för sina tår, jag tror iaf att jag fick.

I morgon ska jag jobba, det ska nog bli kul, annars så hade jag gått med MoP på aktion men dom är ändå som varnligt inte hemma. För övrigt så hade jag glömt att jag låst mitt rum nu när jag kom hem, för det var stökigt. Jsg ryckte lite fröstrerat i hantaget å funderade på å sova i soffan innan jag kom på att jag satt nycken i gardiråbs dörren. over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0