Ska ha, ska inte ha?

I dag har jag hunnit göra många saker, fast jag bara gått på halvfart. Jag har varit med min mamma å Helen inne i stan för att hitta kläder som vi kan ha på oss på ett bröllop nästa helg. Mamma gick in i en affär pekade på en dräkt och sa, den ska jag ha. Såå då va hon färdig. Helen gick in i en affär kollade runt i ca 5 min innan hon pekade på en kläning å sa, den ska jag ha. Men jag hittade inget, jag orkade inte gå runt å leta å ta på mig å ta av mig å nej den va för liten å nej den va för stor, osv. Men innan vi va klara var jag tvungen å få syn på mina skor (dom är inte mina än, dom va way för dyra). Jag är inte äns en sko människa, men när jag provade dom kännde jag mig precis som askungen, tror jag. Jag vet inte hur hon kände men om hon kännde ett väldigt välbefinnande såå i know the fealing. Jag överväger, ska jag ha dom eller ska jag inte. Ska ha, ska inte. Ha, inte. Om jag bara går in i affären (de va fiorucci btw) å ber riktigt snällt så kanske dom tänker, åå vilken trevlig å sympatisk tjej henne ger vi skorna till! Varför inte??

Jag har ränsat ett avlopp i dag också, ett handfat aaa så händig är jag faktiskt. Koka lite vatten blanda ut grejer å hälla i avloppet sedan är det biff.

Sedan på eftermidagen skulle jag åka buss till Tina å Linnea. De va ganska trevligt, att åka buss tills en lastbil körde in i den från sidan. Så vi satt fast i en rondell i typ 20 min. Alla va krya så det var ingen större fara. Mina batterier till ipoden tog slut, de va däremot en fara.

  

Mina R.M. williams boots.


Kommentarer
Postat av: Prinsessan

Louise - NEJ

2009-09-25 @ 21:12:43
URL: http://augustanaa.blogspot.com
Postat av: Viktor

Lousie - Jo!

Varför inte känner jag.. hehe PUSS

2009-09-27 @ 20:33:50
URL: http://printze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0