Ha i åtanke

Att ha i åtanke, att ha i åtanke, att ha i åtanke. En synonym, beakta. Något att uppmärksamma, kanske något man lär sig att nästa gång osv. Men alltid är det något, så man har nog alltid något i åtanke. Något litet som ligger där å skaver, som man inte kan släppa av någon anledning. Jag har en åtanke, det är samma som i går, samma som i förra veckan samma som åå så länge. Jag har hört någonstans att alla tankar man har i dag är 90% av de men hade igår. Det borde finnas bäst före datum, för man kan vrida å vända å skaka, hälla upp å hälla tillbaka. Men de är fortfarande samma innehåll, efter ett tag när man inte orkat slänga dom börjar dom lukta surt, tillslut måste man ta i det äcklig å kassta bort, så fimito. Are no more! Humm 90% från i går...måste vara mina tår, haha kasst. Men men så e de...kast.

PS. Jag vet det nu!! De e ju vecka 39 å har varit sedan i måndas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0