Framåt ska de gå

Nu är det måndag!! Wooho en ny vecka och en ny changs att förendra världen! Vad är mitt mål med denna vecka, vilken vecka är de föresten? Jag har ingen koll längre 36 kanske? Men de står ju bara tid, datum å år! Jag ska gå till botten med de här! Mitt uppdrag denna vecka är altså å ta reda på vilken vecka det är, underbart älskar utmaningar! Jag har ingen almenaka, den gick ut (hö hö hö), Min beologiska klocka kan inte hjälpa mig med detta så jag får researcha på något annat sätt.

Nu kom jag av mig, jag skulle ju skriva om min framtid för nu har jag kommit på den. Efter som det är måndag i morgon, eller i natt kanske, eftersom kl är 20 i ett så är det måndag när jag vaknar. Joo då ska jag börja fila på ett manus, nu när jag äntligen har fått tillbaka mitt batteri! Nu kan jag filma igen. Jag satt å såg på Charlies änglar åå undrade när trean kommer, men varför vänta när jag kan fixa den! Jag behöver bara några som vill ställa upp å vara med i min film. Å nu återstår bara den svåra frågan...vad ska jag ha på mig på nästa Cannes film festival??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0