Beginning of the beginning

Mmm jaha, de här är då min blogg. Coolt tycker jag faktiskt, lite självterapi liksom. Det skapas typ omkring 120 000 bloggar dagligen och de är ganska mycket. De har ökat med 100% på 20 år efter som det inte fanns några bloggar 1988, då hade man andra saker för sig. Man fönade håret osv. Det gör man i dag med, men nu kan man även blogga medans man fönar håret, utveckling kallas det. Det är som att skala en apelsin, man vecklar ut skalet å inut är det orange boll man kan äta.



Beroende på om man gillar apelsiner eller inte så hoppas jag att jag ska lyckas hålla min blogg vid liv, även om de kanske kommer till det stadiet att den behöver en el chok. Varför skariver jag då? Mmm de är en bra fråga, ett tids fördriv, nja tiden fördriver sig själv liksom. Men nu är det sent, bäst att jag slutar skriva annars kanske det händer att jag fortsätter skriva.


Dagens fråga:


Kan en fisk simma baklänges? Och om man drar en fisk baklänges och den får in vatten i gälarna från fel håll, får den en kallsup då? När jag får alltid ont i bakhuvet när jag får en kallsup, men det är ingen fråga det är fakta, jag förväntar mig inget svar på den.

Tåls att tänka på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0