Alltid morgon

I dag gick jag upp tidigt, inte överdrivet tidigt men ändå tidigt. Kl 8 var det närmarebestämt. Jag kännde att jag hade en massa saker att göra, men när jag vaknade till ordentligt så kom jag på att det inte va så mycket ändå. Jag skulle äte frukost (som var en grej av dom massa saker jag skulle hinna med) å det jorde jag. ÅÅ så kom jag på att jag ska cykla till jobbet i dag, de går faktiskt snabbare än buss. Därför var jag tvungen att efter frukost gå ut å prov cykla cykeln så jag vet att den fungerar ordentligt (tvångstanke) efter att ha cyklat sju runda varv ute på gatan så bestämde jag mig för att den fungerad precis så som en cykel sak. Plingplången fungerade också.

Jag har ett läskigt sår på handen, ville bara få med det.

Kommentarer
Postat av: Helen

Tjo. Fin blogg. Får fram massa kloka saker ju . =)

2009-09-12 @ 10:02:35
URL: http://mshelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0