Over reaction

Suck å pust vilken dag. För att just i dag har jag varit bakis, något så fruktansvärt, eller mer i perioder. De värsta är att de e helt o förtjänat också! Nästan, så himla mycke blev de faktiskt inte, så jag förtjänar inte detta. Det måste ha varit en över reaktion/over reaction som man säger i Amerika. Blev jag drågad...nej. Men iaf, jag hade tänkt mig vara pigg å kry när jag kom till jobbet. Men ack nej, jag ville bara lägga mig på golvet å krypa ihop i fosterställning. Jag ville typ spy. Men efter någon timme försvann det och jag blev normal igen. Men fortfarande lyder frågan varför! Jag tog ju en resorb innan jag lade mig (den sista dess utom). Men när jag stod där på jobbet slog det mig, jag har säkert fått en allergisk reaktion mot något. Eller så är jag bara vanligt sjuk.

Eller så är det helt klart att min kropp inte va mä på den där extra timmen!! Jag var helt enkelt inte brädd, de va det som rubbade min "balans" å gav sig uttryck i en stark bakis känsla, där satt den!
Typ jag.

Kommentarer
Postat av: Helen

Haha Lollo eller var det för att du drack mer än du skulle? Du gick allt och smygköpte en öl trots att jag, mili o tina inte tyckte det var så smart. Haha.

2009-10-27 @ 15:31:25
URL: http://mshelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0