Made my night!

Oj oj, nu händer det grejer. Ja för upp med händerna och skrik! Vi har fått sådana tidtabeller så man ser på en skärm när bussen kommer ist för å läsa, på hållplats vid mig! Jag såg det när jag gick av bussen nu i kväll, jag blev väldigt exalterad måste jag säga. Snacka om att industrialismen går framåt. Jag som ändå känt att jag bor lite ute på vischan. Det är faktiskt så att jag bor vid en jätte stor åker, okej det är en golfbana men de va säkert en åker innan.
Men iaf, under min exalterade trans på väg hem från bussen kände jag mig tvungen att ringa min syster Helen för att berätta om detta stora som skett. Hon blev nästan lika glad som jag, men bara nästan. Å precis då exakt den stunden hittar jag en femma på marken!!! Otroligt! Jag böjer mig ner för att plocka upp den å fatta då ligger det en till femma brevid...och en enkrona. Så inom loppet av 7 minuter har jag upptäckt nya tabell grejer å blivit 11kr rikare! Made my day liksom, synd bara att de va så sent. Made my night kanske passar bättre.
Usch å fy!




AWESOME!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0