Ullared!

I dag, ja idag, just i dag eller om man ska va noga så igår (kl är 00:42) va ja på Ullared...igen.
Ja för de är tredje gången nu. För på fyra månader har jag varit på där just tre gånger, när jag på 20 år aldrig varit där så är den procentuella ökningen ganska så massiv.
gör man på Ullared, jo man köper saker, man köper allt, nej man kan inte köpa allt för då blir alla andra som åkt dit sura. Man kan köpa mycket. Jag köpte fyra st choklad julkalendrar.
Jag tänkte faktiskt ge bort några eller någon. Eller så tar jag alla själv. 4 chokladbitar om dagen mm de blir 96 st på 24 dagar, inte illa. Vad gör man mer på Ullared, än att köpa saker?
Jo man kan titta på folk. Men framför allt kan man fastna för de små tv reklamerna de visar vid olika produkter, jag fastnade vid två. Den ena va reklam för en nötknäckare som man kunde öppna champagne flaskor med, inte illa. Jag hann se den lilla reklam snutten typ tre gånger.
Den andra jag fastnade för va saxar, jätte bra saxar man kunde klippa igenom en 50 öring, inte vet jag varför man skulle vilja de, men det kunde man iaf. Den såg jag typ fyra gånger. Men jag köpte ingen sax häller. Så är det, man måste vara nog med att veta vad man verkligen vill ha och behöver annars smyger det lätt iväg.
Men som man brukar säga, vill man ha de får man ta de...nää de hittade jag på nu, de får man faktiskt inte. Men ibland händer det utan att det är meningen, men sådant händer bara med coola människor.

Kommentarer
Postat av: louise

HaHa ja shit vilken ökning!!

Jag är typ där hela tiden, Louise älskar Ullared :D

2009-10-22 @ 17:29:31
URL: http://louiseevelinabertilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0