The earth

Det här är en blid på jorden. Jag vet inte när bilden är tagen, men anta att den är från efter 1989. Det jag vill säga är att jag är med på bilden. Jag syns inte men jag är där. Visserligen är detta en bild över Afrika, men jag finns på andra sidan. Kanske sover jag eller så är klockan inte mer än 18.00 men det är vinter, vad vet jag? Vem mer är med på bilden? Jo Madonna, hon är jätte liten men hon finns någonstans där. Carola är också med, fast jätte liten men hon finns där. Nämen titta Usama bin laden att vi är med på samma kort, om han nu lever. Han är visserligen as liten, men han finns i så fall där. Nelson Mandela och Harry Potter, eh nää Harry Potter finns faktiskt inte på riktigt. Vilket grupp foto ändå, tänk om jag skulle lägga upp den på facebook och tagga alla. Alla på kortet har iof inte fb, men ändå, en tanke.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag gillar tanken starkt

2009-11-17 @ 16:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0