Snark

Tänkte blogga lite å så nu, men sedan tänkte jag att det är ganska sent. Jag känner mig lite trött. Jag för sov mig i morse, det är något som nästan aldrig har hänt mig. Det är ett väldigt underligt fenomen, jag låg och sov sedan vaknade jag, men sedan vaknade jag en gång till. Det känns som om jag gott igenom detta redan och det hade jag. Jag hade somnat om, en timma typ. Som om jag bara blinkat och swich så var klockan en timme mer?! Hel skumt asså!
Men iaf eftersom jag inte tänker blogga nu eftersom det är sent å jag vill inte försova mig i morgon igen så tänkte jag lägga upp en bild som man kan begrunda. En bild säger mer en tusen ord liksom;)
Haha Barn har ingen känsla för kvalitet:D

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag tror hon har fel, för om ett barn leker m varan under tillverkningen så måste det ju va ganska god kvalité om den inte har gått sönder :P

2009-11-29 @ 12:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0