Ny plan!!

NY PLAN!! Nej nej nej, den gamla låter inte bra, inte bra alls. Jag har tänkt lite på min förra plan och kommit fram till att den är tråkig. Mmm varför ska jag bli lite mer ordentlig för, jag är ju redan det. Så big no no på det. Men nu har jag kommit på en mycke bättre ide/plan/riktlinje eller vad man vill. Jag ska nämligen skaffa en attityd, så är det jag ska bli den där coola tuffa människan som alla säger woow till å hoppar till lite förskräckt när man ser. Det låter som ett kall. Hur ska jag gå till väg? Jag kommer nog på något, annars kan jag alltid försöka gå med i den där tjej ligan alla pratar så mycket om. Det står faktiskt Bad Mother Fucker på min plånbok som jag för övrigt har stulit...nej det har jag inte, stulit alltså. Men men iaf men nu sk jag gå å torka av blodet från min knogar (jag har inget blod på mina knogar, tyckte de lät lite bad ass bara).

Grattis till alla som fyller år i dag den 10 november. Helen, Sara, Viktor och Emma. Å alla andra i världen:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, vad rolig du är.. Gangstaname? BigLittleMissil? haha:D

Du har ju redan en stark personlighet, tycker inte du ska ändra på den! pUSSS

2009-11-10 @ 19:48:05
URL: http://printze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0