Tomorrow never dies

Som somliga säger så är det även i morgon en morgondag. Och en efter det, å sedan kommer det en annan å en till. Och en till, och en till och en till. Tills man har samlat tillräckligt med dagar så att i morgon inte ser så värst spännande ut. Som somliga säger är det ett gammalt kassettband man vänder fram å tillbaka, man spolar tillbaka lite, då låter de lite roligt för en stund. Men sedan måste man lyssna på allt om, om igen ger du mig en tro på kärleken. Så stark på säker mark, som den som söker finner sanningen. Så älskar jag dig om och om igen........Nu blev det visst lite Lena PH, kom av mig. Ääää jo men iaf, i morgon är det tisdag?? Aa, de är den ända tisdagen den 3 november 2009 i mitt liv, så jag ska inte sumpa bort den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0