Say whaaaaaaat nr 2

O HERRE GUD!! Det är ett uttryck jag inte brukar använda så särskilt ofta, men nu är det ett bra tillfälle att ta till. Jo, jag såg just ett klipp på msn video om en kvinna som fått sitt ansikte bortslitet av en schimpans. Hon såg helt vanställd ut, inga ögon eller ingenting egentligen. Hon va hemma hos en kompis som hade en tam schimpans som typ husdjur (varför man nu ska ha de, vad är det för fel på hund eller katt, kanske en ödla, men de finns mycket i världen man får undra över, vilket iof är bra) och kvinnan blev överfallen av apan. Kompisen som hade schimpansen försökte rädda kvinnan med att kniv hugga sitt husdjur, men de gick inge bra, apan dog inte. Sedan kom polisen och sköt den. Nu har kvinnan har då stämmt sin kompis på 58 miljoner kr eller något sånt, men de gick inte igenom. Så kan det gå.

Men problemet för mig är att detta framkallar någon slags schimpans fobi. Det finns ju redan så många djur att vara rädd för redan, varför förlänga listan liksom och med en schimpans...suck. Jag sover ju faktiskt med en orangutang som nalle. De e ju släkt. Det är ju iof människor också, men de har man lärt sig att leva med, att
vissa människor är läskiga. Men man ska inte ha vilda djur som husdjur, dom får skylla sig själva...suck igen. Hon hade inget ansikte, hon såg läskig ut så där av herre gud.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk om Helen går i somnen och kommer och biter dig i natt, bäst du låser dörren ;P

2009-12-13 @ 11:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0