Oh helga natt!

Nu är klockan mitt i natten. Spöktimmen var för två timmar sedan, men inte såg jag några, brukar iof aldrig göra det häller. Jag har slutat få panik för att jag måste somna innan tolv, innan dom kommer och när jag menar har slutat så menar jag för ett antal årsedan typ inte i går.

Vad gör man uppe så här kl 2 en tisdagsnatt? Ja inte mycke kan jag påstå. Det kliade lite på min hand innan men jag kliade tillbaka så nu kliar det inte längre. Nu känns det bara lite som det gör efter att man kliat sig på handen. Hur ska man förklara en sådan känsla. Det kanske är som att vara blind och döv på samma gång. Det måste vara jätte jobbigt. Hur ska man förklara för frisören hur man vill se ut i håret? Vad vill du ha för frisyr? Så som min mormor. Hur har hon det då? Joo, hon har det bra. Hahahaa nä om man ska ta å sova kanske...men jag orkar inte, för och nackdelar:

För: Jag somnar så att jag vaknar och kan äta lucka två av min choklad kalender/kalendrar.
Jag kan somna och drömma något bra.
Somna och vara pigg i morgon.
Somna och det blir en dag närmare sommaren.
Emot: Jag är vaken och gör massa saker som jag inte har tid att göra annars.
Jag kan var vaken och slippa drömma om saker jag inte vill drömma om.
Om jag somnar är jag en dag närmare döden.
Om jag är vaken kan jag kontrollera mina rörelser.
Om jag är vaken kommer mina ögon och alla min hud bli hängig och jag kommer åldras i förtid å bli riktigt gammal innan jag äns hunnit köpa antiQ10+, detta är iof ett argument för att sova. Så jag gör nog det, nu blir jag nojig måste ha antiQ10+ nuuuuuu! Ååå nu tröck jag på någon konstig knapp så att allt blev as mycke förstorat, jag försöker få tillbaka de normala men jag trycker ju bara på samma knapp så det förstoras ännu mer, nu blev det jobbig, nu kommer jag börja skela med ögonen...ännu mer än vad jag redan gör. Men jag somnar nog så har alla problem löst sig till i morgon, det låter bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man är vaken alltså är man.

Man sover man är inte.

2009-12-02 @ 16:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0