Back to old habits!

Jag har en ide...eller tanke, plan? Mål låter bra! Jag ska försöka hitta tillbaka till min forna form som just nu verkar vara som bortblåst. Vart tog självdisciplinen vägen, om det äns är den det handlar om. Vart tog lusten att gå ut å springa lite vägen? Den finns kvar, har jag märkt den senaste veckan...som tur är. Men framför allt, vart tog mina magrutor vägen?! Dom finns också kvar, fast i vila någonstans där under. Men nu till min vän Victor Jonssons stora glädje så har jag bestämt mig för att ta tag i det. Han har påpekat/hintat/tyckt lite om detta,  men nu så,  det är ju faktiskt roligt, så de ska nog inte vara några problem att hitta formen igen (eller nu har jag skrivit det, nu måste jag göra det).

Kommentarer
Postat av: Anonym

RUN RUN RUN RUN RUN RUN. Annars blir du tjock och fet

2009-12-06 @ 19:00:41
Postat av: MissIL

Hint hint;)

2009-12-06 @ 19:06:04
URL: http://medmissiler.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Skaffa ett träningskort så kan vi hetsa varandra sen :) Helen är inte en helt pålitlig träningshetsare, så ja tror vi behöver någon mer som kan pusha oss :)

2009-12-06 @ 22:12:38
Postat av: MissIL

Men följ med mig ut å spring på riktigt jag gillar inte band:S

2009-12-06 @ 22:22:29
URL: http://medmissiler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0